Biz de tam 5 ayligiz. Once bi tartı aldim kendime yag olcerli falan. Her gün tartilip motivasyon kazanacağım bugun başladım. Tatliyi abur cuburu hamur isini kestim. Tatlı canim isterse gündüz sütlü tatlilar yiyeceğim. Bol protein sebze ağırlıklı beslenmeyi düşünüyorum. Günde en az 3 litre su, ve limonlu tarçınlı su içeceğim. Insallah istikrarli olurum bu 3.baslayisim falan 😀