AsminLina0411 canım eğer sebebi açlık değilse sen strese girme mama da veriyorum diyorsun doyuyorsa açlıktan yapmadığı anlamına gelir her bebek farklı mesela benim kızım doyuyor ama kendi asla bırakmaz mememi devam ediyor istiyor emiyor sonunda da onun üstü benim üstüm oturduğumuz yer kusmuk ile doluyor fazlasını atıyor 🤷🏻♀️ ama görsen hiç ayrılası yok memeden . Bebeğin ne zamandır böyle yapıyor senin ? Hani strese girme diyorum ki seni sütünü etkilemesin diye