Begum18 [silindi] biz 3 ay 7 günlüğüz. Baştan beri meme+mama. Sorun yoktu. 4 gündür biberonu kabul etmiyor. Beni emmek istiyor sürekli. Ama sütüm hep azdı, beslenemiyor gibi geliyor. Atak mıdır, geçici midir bilmiyorum
Melinoee Hilalceee Adaçayının süt kesici özelliği var benim gibi olanlarda azaltması için veriliyor diye biliyorum. Çünkü gerçekten çok fazla buda hormonal bir şey 😔 birde en başta pompa kullandım bilinçsizce tazyik oluşturdu. 5 yerden fışkırıyor resmen ama yararlı süt değil bembeyaz 😔