[silindi] Tıpa tıp aynı durumu yaşıyorum şuan sadece gece emiyor ve çok sinir bozucu ne yapıcam bilmiyorum bir de o kadar istekliyim ki sonuna kadar emzirmeye bırakırsa psikolojisi beni mahvediyor, 4 ay 11 günlüğüz 6 gündür mamaya da başladık canım çok sıkkın nasıl ilerlemeliyim sadece bir süreç mi tekrar eski haline döner mi?