gurbettebirana453 ya şimdi birşey diyeceğim olmayacak gerizekalılar ya benim kızım bugün 16 aylık oldu hep kakası u takip ederim hastalandı kakasını takip ettim kendi kendime dedimki bu kız bağırsak enfeksiyonu doktora götürdüm neyi var dedi sanırım bağırsak enfeksiyonu dedim. Maşallah herkes doktor olmuş biz hariç dedi daha sonra bebeğim kötüleşti başka bir doktora götürdüm çat çocuk bağırsak enfeksiyonu.. bazen anneler çok iyi doktor olabiliyormuş.. Bolca kefir vermenizi öneririm