Kızlar kızım 15 aylık,5 gündür hasta ve ateşi neredeyse 37 buçugun altına hiç düşmedi. doktora götürdüm fazla ilgilenmedi,ilaç da vermedi serum yapıldı sadece.bugun eşim ameliyat oldu hastanede ben evde tekim. Kızımın ateşi saatlerdir 38in altına düşmüyorm solven calpol hepsini verdim dusmeyince en son fitil verdim. Vereli iki saati geçti ancak yine düşmedi. Tekrar ateş düşürücü şurup versem mi? Kızımın ateşi 39 şu an çok çaresizim. doktora gidicem sabah ama bu geceyi bı atlatabilsem