ByzIpk27 Feyzanbebek1 aptamil kullanicam. Doğduğun da ilk 1 hafta sma verdim sütüm azdı onu sevmemişti
Feyzanbebek1 ByzIpk27 Hımmm aptamil biraz fazla şekerli ben kızıma hipp organik combiotic kullanıyorum Bi ara ondan bulamadım aptamil deneyelim dedik onu içince beni emmek istemedi hipp alır almaz hemen geri bıraktık aptamil i
ByzIpk27 Feyzanbebek1 içti şimdilik beni de emiyo ama bakalım devamı nolacak emmek istemediğinde sağıp biberonla veriyorum ne kadar anne sütü alırsa okadar iyi sonuçta