AsyaMYk 3 saatte 30 cc içmesi gerekiyor demişti doktorum, ben saatte bir 10-15 cc veriyordum. Misal saat 1de 15 cc mama verdiysem, 2de 10-15 cc anne sütü veriyordum 3 saatte en az 30 cc içiriyordum. İlk 2 hafta için bu böyle. 2.haftadan sonra 20 ccye çıkarmıştım saatte. Sonrasında sütüm normale döndü zaten sarılığıda problem etmedik 15 günden sonra, hiç sağmadım gögsümü verdim doyunca kendisi bıraktı zaten. Hala öyle yapıyorum, sağmıyorum. Mamada kullanmıyorum 50 günlüğünüz. Cildindeki sarılığın tamamej geçmeside 40 günü buldu.