Mirayslck
4 aydır öğlen uykusu yapmıyor ama yaptığı zamanlar 12de uyutuyordum, en geç de 1de. 1den sonra uyutacak olursam akşam 11 12ye kadar asla uyumuyordu. O saati kaçırdıysak uyutmuyordum. Dediğim gibi yine rutin, saat 12de yatağa gidiyordum. Bazen gelmiyordu yanıma oynamaya devam ediyordu salonda ama sıkılınca eninde sonunda gelip yatıyordu yanıma ve uyuyordu.
Tabi bu düzende benim yalnız olmamın da etkisi vardır belki. Eşim akşam 7ye kadar işte ve gurbette olduğumuzdan gidecek gelecek bir yerimiz yok, zaten korona çocukları biliyorsunuz.. Bu yüzden düzenimiz çok sapmıyordu genel olarak. Bir tek öğlen uykusunda çok sıkıntı yaşıyorduk malesef, o da üst komşumuz titizlik hastası, haftanın 2 3 günü sabah 8 buçukta başlayıp akşamın 5ine kadar süpürge yapıyor ve öksürük sesinin bile duyulduğu tamamen yalıtımsız bir apartmanda oturuyorum. Varın siz düşünün artık, o yüzden öğlen uykusu da 40dk 1 saat anca sürüyordu oğlumun, sonra tamamen bıraktık mecburi olarak.
Uyanma saatleri de kışın 9, yazın ise 7 buçuk 8, yani hava aydınlanır aydınlanmaz 🙈 Ha bir de bir öneri vereyim, uyutmak istediğiniz saate yakın dışarı çıkarın hava aldırın, uykuya geçişi çok kolaylaştırıyor. Özellikle bu mis gibi soğuk tertemiz havayı alıp sıcacık eve girince çok güzel mayışıyorlar. Ben kar kış yağmur demem her sabah her akşam 6 6 buçuk çıkarırım oğlumu dışarı. İsterseniz deneyin bikaç gün ♥️ Bir de odasına karartma perde deneyin, karanlık olursa daha uzun süre uyur.