Mavsnz06 benim gibi kocan ve kayınvaliden varsa içilir .ben içtim çok şükür bebeğimde bir şey yok .hamişken hastanede yatarken bile maç izlemye eve gidip storysinde eşim hastanedeyken de maçımı kaçırmam diye story attı . gebeyken sürekli çirkin oldun,lekelendin , şiştin kimse bu kadar şişmedi ,korkaksın arabayla istediğin yere git ben niye götürüp seni çekiyoruö gibi laflar eden bir eş .Kayınvalidemi hiç söylemiyorum onun Allah belasını versin bana ve aileme demediği kalmadı .Yakında da boşanıyorum çok şükür kurtuluyorum bu aileden .Gizli gizli içtim çünkü sigaradan başka dayanağım derdimi anlatacağım kimse yok gibi geliyordu .