Mavsnz06
Ablam hamileyken çok içti, 3 aylık bebeği şimdi emziriyor, hala içiyor. Bebeği sağlıklı çok şükür, en azından bildiğimiz kadarıyla 🤷 Ama ben yine de hiç tasvip etmiyorum açıkçası, siz yine de bırakmaya çalışın. Sigara ne sizin faydanıza, ne de çocuğunuzun. Ben sigara içmiyorum, elbette zordur bırakmak ama yine de anlam veremiyorum. Herhangi bir insan için neyse ama bir anne için bu kadar zor olmamalı. İnsan evladı için canını verir, sigarayı bırakmak nedir ki. Evlatlarımızın sağlığından, iyiliğinden öte bir şey yok. Bir de bu açıdan düşünün 🥰♥️