Beraninannesii yaa bizim doktorumuzda kilosu fazla demişti her kontrolde hep mesela 2 ay kontrolünde 6 aylık bebek gelişiminde demişti, 11 ay kontrolünde 18 aylık bebek gelişiminde demişti hep kilosunun ilerden gittiğini söyledi ama beslenme şeklinin de önemli olduğunu söylemişti bende sadece anne sütü alıyor demiştim, ek gıdaya kadar sadece anne sütü aldı, doktorumuzda o zaman sıkıntı olmaz demişti, sizin bebeğiniz mama vesayre içiyor mu? Ek gıdaya da başlamışsınızdır sanırım. Birde genetikte oluyor bizim babamız baya iri, oğlumda aynı onun gibi.görenler hatta aynı babasının bebekliği hatta babası daha kiloluydu diyorlar. Birde doğum kilosunu soracağım size, farkındayım çok konuştum çok soru sordum ama kusura bakmayın😅