Yeniannebus 2 gün önce aldım mamajoo bebeğim çok kolay su içiyor akıtma vs yok şimdilik ucu da yumuşak emme açısından kolaylık sağlıyor uygun ve kullanışlı bence
Dilruba_1 expectopatronum doğru karar vermişim o zaman inş mamajoo kızım da sever 5 aylığız artık yavaş yavaş başlasın içmeye diyorum akış hızı fazla mı peki? Şimdi normal çay bardağından veriyorum bardağa da alışsın diye hevesle içiyor bırakmıyor bardağı hatta 😅 Yeniannebus Balkuupu Zaten 6 ay kullanacağız sonra bardağa geçiş yaparız sanırım Yani 1 yaşına kadar mı kulanılır ?
Balkuupu Dilruba_1 standart oluyor bence bir de bunun uzunu var. O da büyük diye almadım. Zaten 6 ay kullanacağız sonra bardağa geçiş yaparız sanırım
Yeniannebus Dilruba_1 ben aventin biberonunu kullanıyorum mamayı nasıl içiyorsa onda yani başlığı uygun olduğu sürece boğazına kaçırmadan bunda da aynısı normal bence ne hızlı ne yavaş tabi bunda aylara uyumlu başlık yok zaten alıştırma bardağı 1 yaşından sonra pipete geçenler oluyor bu anlamda iyi
expectopatronum Dilruba_1 akış hızı fazla değil avent denediğimde hep boğazına kaçtı mesela bunda öyle bi sıkıntı olmadı. Benimki de bardaktan içmeye bayılıyo ama cam bardak seviyo dişleri çıt çıt ses çıkardığı için hoşuna gidiyo. Bardağı da kendi tutmak istiyo benim tutmama izin vermiyo o yüzden korkuyorum onunla içirmeye düşürür kırılır falan diye 😁
Dilruba_1 Yeniannebus expectopatronum Beslenme önlüğü olarak ne aldınız bir de onu sorayım trendyoldan bakıyorum bir sürü marka var
Miniminim Rumuz_13 bunun için ayrı konu açabilirsin burada başka soruya yanıt verdiler daha sağlıklı olur senin için
Dilruba_1 expectopatronum o markaya dün trendyoldan bakmıştım hatta unicorn baskılı olanı alacaktım yorumlarda leke geçiriyor vs yazanlarda olmuş özellikle ön kısmı geçirmese bile kollardan leke geçiyormuş doğru mu acaba ya?
expectopatronum Dilruba_1 bizde hiç leke geçirme gibi bi sıkıntı olmadı hatta ben sadece çok leke olacak şeyler yedireceğim zaman onu giydiriyorum normalde silikon daha pratik oluyo çünkü. Tek sıkıntısı bileklerinin lastikleri biraz sıkıyo.
Dilruba_1 expectopatronum silikon tommee tippee aldım daha gelmedi ama ağır ya da rahatsız edici değildir inşallah kalın gibi duruyordu Önlüğün kolları da böyle yağmurluk kumaşı gibi paraşüt kumaş tarzında mı mesela su vs dökülse hiçbir şekilde geçmiyor mu altına ?
expectopatronum Dilruba_1 kullanışlıdır umarım memnun kalırsınız. Benimki çıkarıyo silikon önlüğü onun için arkadan çıtlı bişey bulmaya çalışıyorum 😅 evet kolları da paraşüt kumaş şeklinde. Öyle aşırı bi ıslanma su dökülme durumu yaşamadık ama normal akıtma damlama durumlarında geçirmedi hiç.
Dilruba_1 expectopatronum nasıl çıkarıyor ki ben de hiç kullanmadım ama boyun kısmında 3 kademeli ayarlama yeri yapmışlar istenilen genişlikte ya da darlıkta ayar yapılabiliyor sanırım sizin o tarz değil mi
expectopatronum Dilruba_1 aynen bizimki de o şekilde ama tutup çekiyo o düğme gibi olan şeyi çıkarıyo deliklerden 🤦🏻♀️
Dilruba_1 expectopatronum trendyoldan bakarken onların ipli olanını da görmüştüm muhtemelen onları çıkaramaz gibi kolye gibi takılıyor sanki