Miniminim Hanımlar ters çevirince akmayan bardak arıyorum. We baby aldim hali su içinde kaldi. Uygun bor şey önerir misiniz
Denizzz88 Miniminim munchkin hiç akıtmıyor ilk başta skip hop aldım ama oğlum ters çevirip sallıyor sürekli heryer su oldu ama bu şimdilik iyi bakalim inşallah ilerleyen zamanlarda da böyle devam eder
Dilruba_1 Mamajoo alacağım sanırım ondan da çok memnunlar Aventte damlatıyor diyor çoğu kullanıcı Nuk un ucu biraz sertmiş sanırım diğerlerine nazaran bu şekilde bilgi verildi bana da
Rumuz_13 Ne zman kullanılmaya başlanıyor alıştırma bardağı. Benim bebeğim 6.aya yeni geçti ne kadar su vermem lazım birde bardakla öı olması lazım. Az mama yiyor bu aralar suyla dahada azaltır diye kafam karışıyor
Miniminim Rumuz_13 bunun için ayrı konu açabilirsin burada başka soruya yanıt verdiler daha sağlıklı olur senin için
SetenayCo Miniminim chicco, yaklaşık bir yıldır kullanıyor kızım ve genelde her içişinden sonra yere atıyor, daha tık demedi. Hem akıtmıyor hem de çok sağlam.
brolarim SetenayCo bizimkide chicco çok memnunum ama pipeti iyice yırtıldı diğer çocuğumun dişleri çıkıyor ısırdı hep pipet aldınızmı hiç ben bulamıyorum da
Balkuupu E bebekten mamajoo aldım çok memnun kaldım gerçekten fiyat olarak da philipse göre daha uygun
Balkuupu Dilruba_1 yumuşak biberon ucu gibi. Rahatlıkla kavrayabildi ve suyunu içiyor. Daha iki gün oldu alalı gerçekten çok memnunum. İyi ki daha çok para verip avent almamışım diyorum . Ve ya daha ucuz diye 30,40 ₺ eksik verip wee markası almamışım .
expectopatronum Miniminim bir sürü bardak denedim oğlum hiç birini sevmedi içmedi. En son bi ümit mamajoo aldım hem fiyatı uygun hem hiç akıtma yapmıyo hem de oğlum sonunda su içmeye başladı çok sevdi 🥹
Dilruba_1 expectopatronum doğru karar vermişim o zaman inş mamajoo kızım da sever 5 aylığız artık yavaş yavaş başlasın içmeye diyorum akış hızı fazla mı peki? Şimdi normal çay bardağından veriyorum bardağa da alışsın diye hevesle içiyor bırakmıyor bardağı hatta 😅 Yeniannebus Balkuupu Zaten 6 ay kullanacağız sonra bardağa geçiş yaparız sanırım Yani 1 yaşına kadar mı kulanılır ?
Dilruba_1 Balkuupu ben de avent ve nuk a bakarken denk geldim yorumlara baktım genelde herkes memnundu ki mamajoo da iyi bir marka Avente çoğu kişi akıtıyor yazınca açıkçası hiç içime sinmedi mamajoo da öyle yorumlar yoktu inş memnun kalırım bunlar biberon başlığı gibi ayına göre değişiyor mu yoksa standart mı oluyor ?
Balkuupu Dilruba_1 standart oluyor bence bir de bunun uzunu var. O da büyük diye almadım. Zaten 6 ay kullanacağız sonra bardağa geçiş yaparız sanırım
SetenayCo brolarim Bizimki pipetli olandan değil, diğer modelinden. Ama pipetli suluğunu arkadaşımın oğlu kullanıyor, yaklaşık üç yaşında hala sapasağlam.
brolarim SetenayCo evet bizimkide çok sağlam benim oğlumda 3 yaşında ama küçük oğlum her gördüğünde ısırıyor dişerini rahatlatıyor baya yıprandı pipet kısmı bu sıra arıyorum ama bulamıyorum
Mamasboy brolarim ben de Chicco pipetli almayı düşünüyorum oğlum bir yaşında. Üründe +14 yazıyor ama 9 aylıktan beri pipetliden içiyor kullanabilir mi ki içimi zor diyenler olmuş . Şuanki suluk aşırı akıtma yaptığı için değiştiriyorum
watermelonlove Miniminim Alıştırma bardağı Nuk kullandık taş gibi sapasağlam akıtmıyor bir kere olsun su dökülmedi şimdi pipetli wee kullanıyoruz nefret ediyorum bundan