Tosbikkkk Dorukserenn canım bende düşünüyorum ama benimki 27 aylık az kelimesi var Kendini ifade edemiyor bende korkuyorum vermeye
Tugcecakir Dorukserenn ilk kızım 27 aylıkken verdik ağlaması olmadı ilk bir ay. Sonra bırakırken ağaladı ama kreş içine girince susuyordu. İkinci kızım 21 aylık onuda 2 yaş olmadan vericez çalıştığım için illaki ağlıcaktır ama alışınca inan ağlamıyorlar