Muhammed_Alperen mrb bende kilo aldım erzurumda devlet hastanelerinde ilgili bir diyetisyen yok malesef özel buharadaki rabia hanım var şiddetle tavsiye ederim hastalarıyla birebir ilgileniyor watsap olsun Instagram olsun özel msjlar atarak sorulariniza karsilik veriyor tabi ücret biraz pahalı 130 egerki giderseniz tüm tahlillerinizi devlette yaptiripo sonuclarla gidin derim cunku onlarada ayri ucret aliyor buhara o sonuclarla rabia hanıma gidebilirsiniz 58 kiloyla hamile kaldım 80 le doguma girdim.kalan kilom 76 idi simdi ise 67 gördüm dahada zayifliycam bu sürecte azim cok onemli insallah istediginiz kiloya kavusursunuz