Muhammed_Alperen hamile iken gebelik sekerinden dolayı bölge araştırma hastanesin de bi diyetisyene gittim zayıf gencden bi beydi ben çok memnun kalmistm cok ilgili bi doktordu ve aciklayici
Rabiays ben 2016 dan beri burdayım malesef öyle tek hastaneler degil esnaf da öyle çok minnetsiz ister al ister alma hersey ateş pahasi çünkü zengin memleketi askeri ücretli çok az çok lüks seviyorlar ve çok minnetsizler he allah razı olsun iyi insanida çok ama malesef çoğunluk boyle