Byzmdn evet canım öyle kızım 4.5 aylık son 2-3 haftadır iz yapmaya basladı bende elimle kontrol ettigimde lastikleri cidden sıkma yapmıyor parmaklarım rahat giriyor ama iz olayını anlamadım:) 4 no aldım şimdi elimde 20 adet kaldı 3 den sükür oda biter 4-5 güne zaten insallah bakalım 4 nasıl olacak. Ben sleepyden genel olarak memnunum aslında taşma 1-2 defa yapmıstır en fazla. Pişik hiç yapmadı. Prima da kullandım 1 paket ben onun kokusu çok ağırdı ve hep taşırdı cok ilginc. Onunla kıyaslayınca sleepy candır yani🤣