Aylizim04 baby turco da sanırım böyle kalıbı dar 2 numara kullanıyorum 3-6 kilo bebeğim 5- 5,200 olmuştur ama sürekli lastik izi çıkıyor. 3 numaraya geçtim 5-9 kilo buda büyük geliyor bol oluyor popo tarafı ama lastik izi yine oluyor bide 3 numara pişik yaptı. Doğduğundan beri aynı bezi kullanıyorum sadece 3 numarası pişik yaptı