Mrvsmt2502 Zlm Allah Allah. Ödeniyormuş internette yazanlara göre ama bi strandart yok sanırım ürüne göre ya da paket boyutuna göre falan değişiyor sanırım
Mrvsmt2502 ipekli benim aldığım elektronik eşya değildi ama yine vergi ödemiştim canım. Neye göre alıyorlar anlamadım ya
anneyorgun1 Mrvsmt2502 aynen ama çanta ve fırçaların aynısı Türkiye’de 200 lira tutuyordu o yüzden aldık
Mrvsmt2502 anneyorgun1 evet burd her şey çok pahalı ya bende kızıma 780 parça toka seti alacaktım burda tokanın tanesi 1.5 TL yedi geçen ay aldığımda aliexpresste hepsi 110 TL . Ama ürünün 2 3 katını vergi ödeteceksem gerekte yok 🥴