Mama vermeyin deme sebebim şudur mama düşmanı değilim tabi ki mama verdiğiniz dönemde bebeğinizi bir sefer göğsünüzle beslemiş gibi olursunuz ve mama bebeği anne sütüne göre daha uzun süre tok tutar. Bu da göğsünüzde sütün beklemesi demektir. Bu eylemi her gün tekrarlarsanız her gün sütünüz azalarak devam eder. Çünkü vücuda bebeğin süte ihtiyacının az olduğu mesajını verirsiniz. Ya da mama vermeyi tercih ettiğinizde göğsünüzü de sağın ki sütünüz bu durumdan etkilenmesin. 🥰