Bugün doktorumuz sütümün yetersiz olduğunu mama vermem gerektiğini söyledi. Ara sıra 30 cc mama veriyorum zaten mamaya karşı değilim ama nasıl yetersiz anlamadım çocuk emerken ağzının kenarından akıyor sütler. Çişli kakalı bezleri de gayet normal. Tek göğsümü sağımda 40-50cc süt çıkıyor 2-3 saatte. Sanırım sütümün besleyiciliği azaldı arttırmak için neler yapmalıyım? )Süt arttırmak değil ama, sütüm zaten var mesela tahin helvası yiyince balon gibi şişiyor )