Aselzumra23 Ay bende öyle 21 gün yaptım harika hissediyordum 5kilo verdim inceldim bildiğin ama emziren annelerin keto beslenmesi ile ilgili yeterince çalışma yokmuş korktum kızıma zarar veriyor olabilirim diye bıraktım verdiğinin üzerine koyup aldım 😔
Ki şu zamana kadar kendimi en rahat hissettiğim beslenme sekliydi.