Fantastik film sever olarak sevdim diye bilirim, eksikleri var, harry potter demişsiniz yukarılar da bi kaç sahne andırıyor ama asla yerını tutmaz, sabrına, teen wolf, havası da var gıbı gızemli bugulu, yoklukta gider mi gider :) aşırı beklentiye girmeden izlersen beğenirsin ;)