Dik tutup şırıngayı iyice doldurup tayzikli bir şekilde sıkıp sonra sırtına gaz çıkarır gibi vurmayı denediniz mi?
Ben bir de üstüne aspiratörle çekiyorum anca çıkıyor
Bir de arada sterimar kullanıyorum o da iyi. Ama serum fizyolojiği doğru kullandığımız zaman aynı etkiyi gösteriyor