Seyda1453 Anneler 1 yaşında oğlum var, hastalandı burnu tıkalı Serum fizyolojik yapıyorum ama olduğu gibi yutuyor diğer burnundan akmıyor hiç. Neyi yanlış yapıyorum ya da ne önerirsiniz?
Kerem_k1 Seyda1453 yan yatırıp denedin mi? Yada iyice kucağında ey başını öyle sık diğer delikten çıksın
6107 Seyda1453 kızım 15 aylık, ayakta yapıyorsak başını öne eğip lavaboda yapıyorum. Uzanıyorsa yan çevirip yapıyorum. Hızlı bir şekilde suyu atınca Çıkıyor o şekilde. 💐
Tuubaa38 Seyda1453 yatırarak değilde kafası öne doğru deneyn birde siz karnından tutarak kafası öne doğru
Tugce Seyda1453 Yan yaparsanız yutmaz ama yatarak değil, oturan bebeklerde oturur pozisyon öneriliyor. Doğrusu başı yan bir şekilde öne eğerek yapmak. Ağzın açık olduğundan emin olun ki yanlış basınç olmasın.
Seyda1453 Kerem_k1 Off evet yan yatırıp da denedim dik tutmaya da çalıştım ama bir türlü diğer delikten çıkaramadım gitti 😔
Seyda1453 6107 Tekrar yaptığımda yatırmadan deneyeceğim bakalım inşallah doğru ve iyi sonuç alabilirim
Seyda1453 Tuubaa38 Tekrar yaptığımda yatırmadan deneyeceğim bakalım inşallah doğru ve iyi sonuç alabilirim
Oznurkk Seyda1453 burun aspiratörüne çekseniz ? Ben hep çekim yapıyorum o sıkıp bir yerden çıkana cesaret edemiyorum. Ama aspiratörle güzel çıkıyor
Seyda1453 Oznurkk Aspiratörle yaparım normalde fakat şuan hasta olduğu için aspiratör hafif kalıyor tam açmıyor
Boranim01 Benimde oglum 3 aylik olmak üzere serum fizyolojik yapıyordum. Doktor otribebe almamı onunla yapmamı istedi gayette rahatlatiyor artık. Her yatirmadan once veya hapsirinca yada tıkalı oldugunda yapıyorum iyi geliyor
Aysegularici Seyda1453 sinüs ve burn yıkama apaativar canım ben 9 yaşında oğluma yapıyorum 4 aylık kizimada yaptım ezzanede var içinde tuzlu su karması var ben trendyoldan aldım çok pahalı değil onunla lavaboya eğip çok rahat yaoabilirsiniz
Boranim01 Seyda1453 ucunda huni gibi birsey var icinde pamugu oluyor. Diger kisminda da borusu cok ince. Huni yerini bebegin burun deliğine katip boru kismindan nefesinizle cekiyorsunuz o pamuga cekiyor agziniza gelmiyor ama. Huni yeri yumusakboldugu icin acıtmıyor merak etmeyin
Seyda1453 Hatcik2525 Usuttu sanırım hırıltı var balgamlı öksürüyor ama daha bebek olduğu için oksurunce çıkaramıyor balgami