Deletedmom_68 bhtsizbdvi zaten aşılarını yaptırıyorsanız hep b ile 5li karma daha önce yapıldı. diğeri ilk kez yapılacak. aşı takvimi yazıp görsellerde taratın hepsini bulabilirsiniz hangi ayda hangi aşı yapılacak
Sermin_ Mirha dün oldu aşıyı. Ateş vs. bir sıkıntı olmadı. Doktorumuz da bu ayki aşılar ateş yapmaz dedi rahattik o yüzden, rahat da atlattık çok şükür. İçinizi ferah tutun♥️
BeSste Mirha ben her aşıdan 2 saat önce calpol veriyorum bebegim 10 aylık Allah’a sükür 1 kere bile ası sonrası ateş sıkıntı olmadı
Ebrulavinya Mirha hiç bir sıkıntı yaşamadık 😌 bence sizde kötü enerji yaymayin herkes oluyor hiç birşey olma diye düşünüp öyle gidin inşallah olmaz rahat geçer sizinde
Ballinin_annesi Mirha bizde uyku yapmıştı ya kızım bi beş saat filan uyumuştu yani aşıya ilgili mi bilmem de ateş olmadı ama
Ballinin_annesi tazeannecikk2605 genel bi etki demek ben korkup uyandırmıştım da şimdi olsa karışmazdım uyusun
Aselmina1906 Mirha bizimde yarın var aşımız bakalm nasıl geçicek allahım korusun inşallah sıkıntısız atlatırız hepimiz🌸