Mirha Mrb anneler ben 6 ay aşısı yapacağım bebeğime önden internete araştırdım iyi şeyler duymadim kiminde bagirsak dugumlems amlyt olmuus kimin atesden ölmek uzereymis 6 ay aşısı yaptıran anneler tecrübelerini oaylasabilirmi nelerle karşılastidiniz
Sermin_ Mirha dün oldu aşıyı. Ateş vs. bir sıkıntı olmadı. Doktorumuz da bu ayki aşılar ateş yapmaz dedi rahattik o yüzden, rahat da atlattık çok şükür. İçinizi ferah tutun♥️
Deletedmom_68 bhtsizbdvi yok verem 2. ayda yapılıyor. bunda hepatit b, 5li karma ve ağızdan çocuk felci aşısı yapılıyor
neslyyy Bizde yaptı canım ama ateşten rahatsız olmadı normal oynuyor napıyordu Bi baktım ateşi çıkmış hemen üstünü başını çıkardım ıslak bezle sildim calpol verdim süreklide ölçtüm geçti Allah’a şükür korkulacak bişe yok Allahın izniyle
Deletedmom_68 bhtsizbdvi zaten aşılarını yaptırıyorsanız hep b ile 5li karma daha önce yapıldı. diğeri ilk kez yapılacak. aşı takvimi yazıp görsellerde taratın hepsini bulabilirsiniz hangi ayda hangi aşı yapılacak