Bebeğimi beşiğine koyacakken uykusuzluk ve mallığım yüzünden kafasının yanını beşiğin demirine çarptım bebeğim 3 ay 12 günlük napmalıyım hafif ezilmiş gibi duruyo morarma falan olmadı çok sert çarpmadı ama tık diye ses geldi korkuyorum napmalıyım lütfen bilgi verin doktora gidelim mi yoksa evde yapmam gereken bişey var mı çok ağlamadı hemen sakinleşti o an 1 dk ağladı ve sustu.