Bebitombuyuyor MeetJoeBlack yok 9. Ayı bende yaptırmıcam 1 yaşını yaptırcam 10. Ay 20 günlük az kaldı bi yaşına. Doktor bende aşı yok diyor saglık ocagından alıp gelemen lazım deyince sıkıntı ordan cıktı zaten.olmadı devlet hastanesinde yaptırırım.