Bebitombuyuyor aşıyı kendi özel doktorunuz yapacaksa onun elinde bulunuyor olması gerekir bence çünkü ordan oraya aşı taşımak çok da sağlıklı değil mesafe uzaksa , devlet aşısı olduğu için de özel doktorda bulunur mu bilmiyorum 🤷🏻♀️ Biz alerji riskinden dolayı 9. Ayda yaptırmamıştık, sağlık ocağı da bu nedenle 1 yaşındaki dozunu biz yapamayız demişti. Biz de araştırma hastanesi çocuk acil kısmında yaptırdık 1 saat de gözetim altında durduk.
2 gün olmuş yazalı gerçi yaptırmışsınızdır artık ☺️