Meldakurt Benimde bebegim 20 günlük kuvezde yogun bakimda bebekte kucagima almak istedigimde kolik var dedi. Ve dogdugundan. Beri kucagima bile alamadim zor uyutuyoruz falan diyorlar her gittigimde uyuyor.
Cennet70 Meldakurt çok geçmiş olsun annesi tez zamanda alırsın inşallah rabbim sağlık sıhhat versin inşallah
gamzearass Aryammomy 3 aya az kaldı. İnşallaj bir an önce geçer. Oğlumla güzel vakit geçirmek istiyorum ama hep ağladığı için bu mümkün olmuyor 😔
Aryammomy gamzearass bizimkinin gaz sancıları geçti ama hala bazen ağlamaları tutuyor dediğiniz gibi vakit geçirmek sevebilmek istiyor insan ama bu komiklerde zor maalesef
gamzearass SareLinaM aynı saatler olmasa da akşam saatlerinde daha çok ağlıyor. Ve susturmak hiç kolay olmuyor. Dediğiniz şeyleri az çok yapıyorum. Ama iyi gelen damlayı bir türlü bulamadım. Gaz sancısı özellikle sabaha karşı uykusundan uyanıyor. Bilmiyorum inşallah dediğiniz gibi geçer bir an önce.