Menenjıtın bellı bır zamanı yok sadece bebegın ayı buyudukce doz sayısı azalıyor. İki marka onerdı doktorumuz nimenrix 3 bexsora 4 doz 3 aylık ıken baslarsak. Toplam 7 doz dedı hepsınıde yaptırılmalı dedı. Ikı markanında butun dozları. Ates ve huzursuzluk yapabılıyormus. O yuzden bız 6 aydan snra baslıcaz. Rotayı 5. Ayda vurdurup bittikten sonra yanı. Ikısı bırden malıyetlı olmasın bebegımede fazla gelmesın dıye. En son 940 tl idi rotayı yaptırırken 15 gun once