Cisem_25 doğduğundan beri ne zaman emzirsem çocuk emerken kızarıyor nokta nokta isilik gibi oluyordu bende hava sıcak ondan oluyor sanıyordum. Emzirirken kakasını yapıyordu ve çok gürültülü çok sulu ve mukusluydu. Ben gene sıcağa bağladım. Hırıltılı solunumu vardı havalar kuru gidiyor ondan herhalde dedim ama hiç kondurmadım alerji aklıma bile gelmedi neyse ilk ay böyle geçti. Birinci ay kontrolune gittik doğum kilosunun üstüne sadece 400gr almıştı. Doktor kilosu düşük sütün yaramıyor! Mama başla dedi. Ben bu sıkıntılarını anlattım ağlama atakları var kakası şöyle nefes alamıyor VS dedim bana aç bu çocuk aç dedi. Sanarsın mahalledeki yaşlı teyze. Neyse üzüntüyle mama aldık. Anne sütü mama şeklinde gidiyorduk ki (bu sürede hiç bir sorun geçmedi ağlama atakları arttı) 5.gündü galiba mamayı vermemizle çocuk başından ayağına kıpkırmızı kesildi yüz falan şişti. Hemen içeriğine baktım ve o an anladım Süt alerjesi olduğunu. Sonrasında kestim Süt ürünlerini yumurtayı. bayramdı şansımıza bayram sonu başka doktora gittim oda et ve tavuğu da dene dedi. İlk başta et ve tavuğa sorun yoktu ama son on gündür ona da belirti verdi.