Aysenil_ bende bugün Ferhat beyin kliniğini aradım ama açan olmadı. Onun fiyatı ne kadar? Ferhat beyi de çok övüyorlar.insanlığı çok iyi yazmış hep hastaları.
Bülent beyin fiyatları faiş ve sekreteri başka bir dünya gerçekten. Üni hastanelerinden randevu almak sorun olduğu için mecbur kalıyor çoğu insan bu paraları ödemeye...
Cem beyi hiç duymadım. Ne zaman gideceksiniz ona?