hemsireanne01 bende birşey sormak istiyorum bebeğim sol ayağıyla parmak üstünde topallıyor. Birkaç gün halsizdi diş sancıları olduğu için emekliyordu. Bizde diş yine onu hasta etti diye düşünüyorduk. Çunku benim oğlum nazlıdır biraz. Birkac gün gozlemledim yurutmeye calisiyoruz ayaklarini kaldiriyor yurumuyor. Ama dizleriniz ustunde oyuncaklarini ittirerek gidiyor.Bende parka goturdum dikkatini cekerde yurur belki diye. Yine yuruteyim dedim bir baktim sol ayagi topalliyor. Cuma gunu oldugu icin acile gitmemiz gerekiyordu. Hemen halama goturdum evdede ayakkabisiz tekrar yuruttuk yine sol ayaginin ustune basmiyor topalliyor . Gorunurde sislik veya morluk yok acilde rontgen cektiler doktor birsey goremedi yarin ortopediye goturecegim bir fikriniz varmi cok endiseleniyorum bilegini ayagini tutuyorum tepki vermiyor yani acisa geri cekmezmi