Babyloveee merhabalar öncelikle çok geçmiş olsun. 2 gün evvel 5 aylık oğlum bizim yatağımızdan düştü. Kafa arkası şişti yumurta gibi. Uzunca bir süre ağladı. Hem korktu hemde canı yanıyordu. Ben hemşire bir anneyim bu esnada evimizde 3 doktor vardı. Biride çocuk doktoru. Prosedür sadece şu , gözlem….Akşam 22 de düştü. İlk 2 saat uyanık tuttuk. Sonra gece 12 oldu bebek sonuçta uyudu. Şiddetli bulantı kusma mevcutsa, bir dengesizlik ve bilinç bulanıklığı görürseniz derhal hastaneye götürün. Biz gece 2 ye kadar uyumadık. 2 den sonrada saat başı uyandık gözlemledik: çok şükür bir sıkıntı olmadı. Acile gitseniz bile gözetim altında tutarlar. Tomografi çekilmesi ancak bir netlik kazandırır. Çok mecbur kalmadıkça da gelişmekte olan bir çocuğa o kadar radyasyon çok riskli . Bide diyelim ki kanama alanı var müdahale edilmiyor. Yine takip. Allah korusun geçmiş olsun. Ben bişeyi yoktur diye düşünüyorum. Siz sadece takip edin. Bir anormallik görürseniz götürün.