Linaduygu RainOverMe sabah mutfakta takılıcaz mecbur şimdi uyku tulumu var Allah’tan sıkıca giydirdim ev baya soğuk inşallah hemeen çözerler yarın
RainOverMe Linaduygu ya tüh😵💫 umarım hallolur🙏🏻🌺 ben şırnakmerkezdeyım yakın oturuyorsak tüp yollayabılırım elektrıklı soba da var ıste aynı sehır mı bılemıyrm
RainOverMe Linaduygu bi ihtimal sorayım dedım keske olsaydı🤦🏼🤯 umarım hastalanmadan atlatırsınız♥️🌺🙏🏻
minikaninannesiii Linaduygu suyu bitiyor olabilir mi basınc düşünce su basmanız lazım benimde demirdöküm nefret geldi haftada bir bar basıncı düşüyor su basıyorum bir deneyin isterseniz
Laylaylaylaylom Linaduygu size de Allah kolaylık versin sabır versin ısınmadan çok çektim sizi anliyorim inşallah biran önce hallolur