Peteklerı full bosaltıp denedınız mı, annemlerın de oyle oluyordu en bastan arızası baslamıstı ama ekran hıc gıtmedı dıye bılıyorum sızınkının elektrıkle alakalı bı yerınde mı sorun var acaba. Annemlerın 10 kez tamır gormustur😬 belkı de aynı cıhazdır