_bahar_ Nur4026 Philips aldım kırmızı ilandan çok çok memnunum ev kirlenmiyor usebmiyorum çünkü supurmeye hemeb 2 dk pıt pıt süpür
Esaslan Nur4026 hiç ağır değil bana göre ki benim kollarım çabuk yorulur kucağımda bebeğim ile süpürebiliyorum🙈
Adaaa_ Koçtaş ta beko marka gördüm. 3.500 Dü kararsız kaldım foto çekmeyi unuttum.. Varmı Beko kullanan
Esaslan Kızlar alacak olanlara tavsiyem iyi araştırın benim ikinci dik süpürgem Rowenta almıştım satıcnınn övmesiyle bşr buçuk senede 4 kere garantiye gönderdim asla memnun kalmadık bebeğim doğunca gidip başka aldık .
twinboymama tyoldan 5000₺ ye almıştım 8000₺ olmuş 🤦🏽♀️ philips speedpro xc8049 mavi renk o kadar memnunum ki 6 aydır kullanıyorum elim kolum. maşallah ilk gün ki gibi çekişinde hiçbir şey kaybetmedi. ama temiz baktım özenle kullandım. cokkkkk memnunum
EErva94 Nur4026 elektrolüx kullanıyorum çok memnunum çekim gücü harika ama biraz ağır denemeden almayın
merve171214 Nur4026 Arçelik ımperium go sd 9041k kullanıyorum çok memnunum 4250 tlye almştm şuan ne kadar bilmiyorum