Nur4026 Arkadaşlar hayırlı akşamlar. Ben şarjlı dikey süpürge almak istiyorum ama dysona maalesef gücüm yetmez en fazla 5-6.5 bin arası önerebileceğiniz kullanıp memnun kaldığınız bir marka var mı? Şimdiden teşekkür ederim 😇
Laden Nur4026 grundig aldık inanılmaz memnun kaldım. Beklentimin çok üstünde çıktı. Üstelik sadece 3500 lira😍
Yasemnn34 Nur4026 arçelik kullanıyorum. Çokta memnunum ben 2600e almıştım zamanında ama çok pahalı artık. Yine istediğiniz fiyat aralığında satan siteler vardır belki.
_bahar_ Nur4026 Philips aldım kırmızı ilandan çok çok memnunum ev kirlenmiyor usebmiyorum çünkü supurmeye hemeb 2 dk pıt pıt süpür
Laden Nur4026 3 gün gidiyor şarjı. 3 kademesi var. Yavaş orta turbo şeklinde. Ben ortayı kullanıyorum