AyMeh e o zaman hamile kalmış olmanız çok normal değil mi 😒 hayırlı olsun ne diyelim. İlk sezeryanımdan 9 ay sonra hamile kalmıştım ama düşük yapmıştım. Sorunsuz atlatırsınız inş. Ama korunmazsanız daha çooookkk sezeryan olmak zorunda kalacaksınız bir çözüm bulmalısınız