Bende bir keresinde çekilişe katıldım kazandın dediler adres istediler bide dioki 300 küsüratıda var gibi bir vergi ödeme yapılmanız isteniyor ondan sonra. Göndereceğiz bende dedim ki benim kazandığım nasıl belli oldu ne yapıldı çekiliş sonucu efendim falan adam bir kibar yazıo bende dedim ki önce telefonu gönderin söz bende istediğiniz vergi parasını atacam böyle birşey mümkün değil efendim bende dedim resmini atın telefonumun ben kazandım para vermem felan adam bir küfürler edio🤣🤣🤣