Sena_i calpolle uyutmuyorum,öksürdüğünde yada aşıdan sonra veriyorum ki rahatlasın ateş vs.çıktığında başka çözüm bulamıyorum ya da ilk bebeğim olduğu için ateş anında ne yapılır çok bilmiyorum elbette internetten vs.araştırıyorum ama kesin çözüm olarak calpol kullanıyorum,sağlık ocağıda öyle söyledi