[silindi] serum fizyolojiği çekiyorum 5ml enjektör ile suan 3ml kadar çekiyorum 1,5 bir burun deliğine 1,5 diğer burun deliğine sıkıyorum bebeğimi yan yatırıp yapıyorum bu işlemi sonra bebeğimin sırtına vuruyorum yere doğru bakıyor kafası eğer burnunda kalan bişey olursa aspiratörle çekiyorum🌸