Berenpinar bizde her dişte olmuyor. Alttan gelmiş bir diş onu hiç anlamadım. 15 gündür burun akıntısı hapşuruk vardı ben grip olduğunu sandım doktora götürdüm bişeyi yok dedi izotenik serum verdi yolladı.yine geçmedi. Son zaman kulağını tutmaya ve öksürmeye başladı aile hekimine götürdüm tertemiz muayene etti en son ağzına baktı tamam işte 2 azı 1 yan diş geliyor hiç bişeyi yok dedi. Bugün baktım yan diş çıkmış.yani her dişte ateş olmuyor.benimki bazen ateşleniyor bazen grip gibi oluyor bazende hiç anlamıyorum.