Meryem00 seboss35 teşekkür ederiz 😂 tabi yine elhamdülillah diyelim şikayet gibi olmasın. Onlar sağlıklı olsunda gerisi çok önemli değil 😊
ikizannesi4242 seboss35 ikiz kızlarımla 4 . Ay atağı yaşıyoruz. Uyku yok bol ağlama var huzursuzluk var Allah’ım yardımcımız olsun inşallah 🤲🏻