seboss35 lütfen kendinizi şartlamayın, okudukça ben de öyle gerilmiştim, eşimi de germiştim atak geliyor diye 😅
halbuki onun gelişiminin parçası ve gerekli de bir şey.
Birkaç gece elimizde sallamak zorunda kalmıştık uyku gerilemesinde. Zaten en çok uykuya dalmakta sorun yaşıyorlar bir de meme reddinde. Gözünüzde büyütmeyin. Olabildiğince çok sevginizi hissettirin, ev işlerini sallayın misafir vs almayın. Siz pozitif oldukça bebişinize yansıyacak o duygu. Sımsıkı sarılın, gülümseyin. Bol bol emzirin, direnirse zorlamayın. Ben hep dans ederdim kucağıma alıp bu dönemde ki hala ediyorum :) Bu ataktan sonra o kadar harika beceriler geliyor ki resmen büyüdüğünü, anlaşıldığınızı, iletişiminizin arttığını, daha anlamlı kahkahalar attığını görüyorsunuz. Dönüp baktığımda çok sevmiştim 4. Ay atağını.
Çünkü zorlanmalar ve uykusuzluklar hep oluyor ama onların yeni bir beceri edinmesi hep ilk defa yaşanıyor atak sonralarında. Bakış açınızı değiştirnce inanın çok az etkileniyorsunuz 🙏🏻
En önemli anahtar cümle; GEÇECEK ANNESİ ❤️