Haticerdogan ya şimdi siz uyurken yorgan yada battaniye artık ne örtüyorsanız sizin ayaklarınız çıplaktır yani bende çorapsız yatarım ama yorgajın içinde üşümem ama bebeklerimiz öyle değil işte üstünü açıyorlar genelde bende o sebeble ayaklarını kapalı tutarım. Vee ben kendimi bile ayaklarımı sıcak tutmaya özen gösteren biriyim direk ayaktan üşürüm 😁 o yüzden bebeğimide üşütmek istemem ama dediğim gibi dar bilek sıkan giydirmem