Haticerdogan Kızlar 6 aylık bebeğim ama çoraplı mı çorapsız mı yatmalı hala bilmiyorum. Bazen çoraplı bazen çorapsıx yatırıyorum ama sanki çorapsız yatmalı gibi hissediyorum sizce? Biraz tekerleme gibi olmuş cümle😅
IpekIncii Haticerdogan kızım 4 buçuk aylık 1 aydır kilotlu çorap giydiriyorım o yüzden hep çoraplı 🤷🏻♀️
NoThing2Lose Haticerdogan çorap giymeyince benim bile hemen karnım ağrıyor ne kadar doğalgaz yanarsa yansın hava soğuk ben çorabı çıkarmıyorum hic hemde havlu corap
Fusunf Haticerdogan ben hiç çorap giymem sevmem de ama oğluma giydiriyorum yatarken aslında giydirmek istemiyorum evimiz sıcak ama işte eşim giydirelim diyor ☺️
oglumubeklerken IpekIncii bence çok rahatsız edici bir durum bu. Siz kilotlu çorap ile uyuyabilir misini? Benim oğlum 1 yaşına 10 gün kaldı yenidoğan zamanı gazlı dönemi bitince hep çorapsız yatiriyorum ben.
MinelAskEla Bilek kısımları sıkmayacak şekilde çorap giyebilir bence . Ben uyku tulumu üzerine kendime aldığım hiç giymediğim pamuklu çorap vsr kışkık onu tulumun üstüne geçiriyorum o şekilde yatıyor üşüme filan yok gece bakıyorum ayaklarımfilan sıcak
Haticerdogan MinelAskEla ya emin olamıyorum ki. Kendimden pay çıkarırsam çorapsız yatılacak sıcaklıkta eşimden pay çıkarırsak üşür durumda😅
Haticerdogan NoThing2Lose evimiz sıcak canım hatta genelde üstünü ince örtsemde terliyo biraz ama ayaktan ağrır mı diye bende düşünüyorum sonra emin olamıyorum
Melekannesi0667 Bende kendinden çoraplı pijama takımı aldım. Bileğini filan sıkmıyor baya rahat oluyor. Benimde içime sinmiyor çorapsız uyutamıyorum
Haticerdogan Fusunf aynı durum. 😂 bende asla giyemem biri beni boğuya gibi oluyo ve giydiğim an yanıyorum. Sanki bebeğimede aıcak geliyo gibi hissediyorum ama karnı ağrır mı diye de endişe ediyorum
Haticerdogan berkinannesi_ bende yaz çocuğuydu baya çorapsız yattı. Hala daha bazen çorapsız yatıyo ama emin değilim
aktifmaya Haticerdogan 8 ay 15 günlük hiç çorap giydirmiyorum yatacağı zaman sağlık açısından da çok faydası var
Lalegul Haticerdogan tabikide corapsiz corapli yatırmak sağlıklı değil kan dolaşımını etkiliyor hiçte usumuyor
Haticerdogan Lalegul banada üşüyo gibi gelmiyo ama çoğu karın ağrısından bahsedinve bi emin olamıyorum
bluem Haticerdogan 🤣 kizim ilk dogdugunda corabi bir cikartiyordum bir giydiriyordum usur diye bir turlu karar verememis corapla yatrmistim 🙈
Elfmte Kendinden çoraplı altlar aldım gece onları giyiyo bileğini de sıkmamış oluyo çorapsiz da içim rahat etmiyo😬
expectopatronum Haticerdogan bununla ilgili en son yapılan bi araştırmayı okudum daha yeni. Bilekleri sıkmayacak kan dolaşımını engellemeyecek oda sıcaklığına uygun olarak çorapla uyumalarında herhangi bir sakınca yok deniliyor. Siz kendinizden bilirsiniz şahsen ben çorapsız asla uyuyamam ayaklarım çok üşür. Zaten aşırı gazlı bi bebeğim var o yüzden çorapla yatırıyorum. 🤗
adakus48 Haticerdogan e-bebekte satılan çoraplı pijamalar var. Onlar çok güzel bakıp alabilirsiniz. Ne iz yapıyor ne de canını acıtıyor. Öbür türlü kızım çok döndüğü için pijaması katlanıyodu üşüyordu sürekli ama bunlar bayağı rahatlattı bizi
Oguuu26 20 aylık 3-4 aylıktan beri hep çorapsız yatırıyorum kan akışını etkilediği için. Normal zamanda külotlu çorap bile giydirmedim erkek çocuğu çok sevmiyor sıcağı.